גלריית תמונות

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק

המפקד, ברוך הבא לארגון נכי צה"ל!

1 נובמבר

הרמטכ"ל, רא"ל גדי אייזנקוט, ראש אכ"א, האלוף חגי טופלנסקי וראש מחלקת נפגעים, אל"מ יפה מור, ביקרו הערב אצלנו בבית הלוחם בתל אביב. הרמטכ"ל שמע סקירה מקיפה מיו"ר הארגון חיים בר על הפעילות הענפה ועל היוזמות של הידידים של ארגון נכי צה"ל בראשות אלוף (מיל') אליעזר שקדי. לאחר מכן צפה רא"ל אייזנקוט בריקוד מרגש של להקת "הורה גלגלים", התרשם ממשחק כדורסל בכיסאות גלגלים, ראה מקרוב את הטיפולים במכון הפיזיוטרפיה ובחדר הכושר.

יו"ר אגודת הידידים, האלוף (מיל') אליעזר שקדי, העניק לרמטכ"ל את הדיסקית "חזקים ביחד" ואלבום תמונות מרגש. האלוף (מיל') שקדי סקר בפני הרמטכ"ל את הפעילות החשובה של האגודה הן ביצירת מודעות לפצועי צה"ל והן ביצירת פעילויות שיקום עבורם בסיוע הציבור והחברה הישראלית. כמזכרת, הוענק לרמטכ"ל העתק מהסרט המתעד את טיול השחרור שערכו 20 פצועי צה"ל בהודו ביוזמת אגודת הידידים.

במהלך הביקור שוחח הרמטכ"ל עם פצועי צה"ל, ביניהם אהוד בן ישי, לוחם אגוז, שנפצע במבצע "צוק איתן" וכך סיכם את המפגש: "זו זכות גדולה לפגוש אתכם. את חלקכם פגשתי עוד בימים הראשונים מיד אחרי הפציעה והלב מתמלא בגאווה לראות אתכם עכשיו מתמודדים ומנצחים על אף הקושי הרב".

 

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461633/96
03-6416632